No Fecking Idea.

Ordo Ab Chao (Out Of Chaos Comes Order)
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 NFI Lan in progress

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
Ness
Clan Leader
Clan Leader
avatar

Number of posts : 391
Age : 32
Location : Victoria Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 1:43 pm

rofl OPINIONS

_________________

If you're talking to another girl, make sure shes looking. When she is, stare into her eyes mouth the words "f**k you" and grab the other girls ass. Girls love competition.
Back to top Go down
View user profile
forum admin now ness's
Admin
Admin


Number of posts : 264
Age : 32
Location : Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 1:46 pm

Ness wrote:
Katana = katana was quiet, serious. when he loosens up he has some one liners that are gold and he was a little stressed about his dad being sick.

im normaly good when i get drunk, but as ness said i was stressed to the max and really wasnt feeling the best
Back to top Go down
View user profile http://nofeckingidea.editboard.com
Killer Rabbit
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 92
Age : 30
Location : Gawler SA
Registration date : 2007-05-02

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 1:46 pm

Ness wrote:
rofl OPINIONS

on what
Back to top Go down
View user profile
Ness
Clan Leader
Clan Leader
avatar

Number of posts : 391
Age : 32
Location : Victoria Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 1:58 pm

ALL OF US

_________________

If you're talking to another girl, make sure shes looking. When she is, stare into her eyes mouth the words "f**k you" and grab the other girls ass. Girls love competition.
Back to top Go down
View user profile
forum admin now ness's
Admin
Admin


Number of posts : 264
Age : 32
Location : Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 1:59 pm

i can see mine now....

Katana - is a cunt Razz actualy i am looking forward to seeing what rabbit has to say about me
Back to top Go down
View user profile http://nofeckingidea.editboard.com
Killer Rabbit
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 92
Age : 30
Location : Gawler SA
Registration date : 2007-05-02

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 2:15 pm

u need to learn social skills and how to react at people when they have something to say to u

LISTEN TO MATT EVEN THO HE WAS A CUNT HE WAS RIGHT!
Back to top Go down
View user profile
MuntarDrake
Member
avatar

Number of posts : 32
Registration date : 2007-06-12

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 2:20 pm

Keep to the one thread k

/me jumps on toes
Back to top Go down
View user profile
Ness
Clan Leader
Clan Leader
avatar

Number of posts : 391
Age : 32
Location : Victoria Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 2:24 pm

Killer Rabbit wrote:
u need to learn social skills and how to react at people when they have something to say to u

LISTEN TO MATT EVEN THO HE WAS A CUNT HE WAS RIGHT!

im actually in agreeance......

im not taking sides and guys,,,

THIS IS A POST ABOUT THE LAN DAMMIT, post about people and what you thought here. rabbits impression of katana is obvious now others please and not just about katana.

_________________

If you're talking to another girl, make sure shes looking. When she is, stare into her eyes mouth the words "f**k you" and grab the other girls ass. Girls love competition.
Back to top Go down
View user profile
forum admin now ness's
Admin
Admin


Number of posts : 264
Age : 32
Location : Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 2:25 pm

yeah i agree rabbit, that should have been posted in the other thread, but yeah as ness asked post opinions on X montard me ness and ryan
Back to top Go down
View user profile http://nofeckingidea.editboard.com
WingSta
Member
avatar

Number of posts : 47
Age : 41
Location : Edwardstown, SA
Registration date : 2007-06-19

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 2:54 pm

nice trip.......feel like i waz in the car with ya'll.

WingSta out
Back to top Go down
View user profile http://www.allmoviewalls.com/
Ness
Clan Leader
Clan Leader
avatar

Number of posts : 391
Age : 32
Location : Victoria Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 2:55 pm

im comin up to sa later on with x ad muntard if they can and we can lan it up there

_________________

If you're talking to another girl, make sure shes looking. When she is, stare into her eyes mouth the words "f**k you" and grab the other girls ass. Girls love competition.
Back to top Go down
View user profile
Sticks
Member
avatar

Number of posts : 111
Age : 28
Location : @ my PC
Registration date : 2007-05-05

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 3:16 pm

Sydney is a much better location
Back to top Go down
View user profile
MajorKonig
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 166
Age : 30
Location : South Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 4:16 pm

nah next lan in sa FTW
Back to top Go down
View user profile
Sniper(o_O)
Member
avatar

Number of posts : 50
Age : 30
Location : ChCh New Zealand
Registration date : 2007-05-22

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 4:41 pm

lol nz ? na jj its cheeper ta get the 2 kiwis to go to aus >.<
want to say more but im like yea i wasent ther >.>
Back to top Go down
View user profile
MajorKonig
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 166
Age : 30
Location : South Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 5:31 pm

My opinion

Konig = Hell yeah what can i say rofl Razz im 1337.

Ness = Lol ummm will i get penalised for bad things rofl Razz lol nah nothing bad great girl lol great gamer lol @ rage at jet lol and u musta been goin omfg look at the mess the whole time lol crack up with all the laugthing while trying to hide while x tried to catch a lama rofl great lan thanks for putting up with us nutters for 7 days Razz i really cant wait for the next NFi lan lol Razz.

Rabbit = lol funny bastard going out of his way to brag that he finally had a pc better than mine only to install vista drivers and then get owned in frame rates by my pc rofl Razz.

Goosey = My little bro rofl. Nub cake rofl Razz jk jk.

Katana = Good bloke can rage easily understandable tho under the circunstances with his dad.(hope hes ok Very Happy).

X = Omg hes a crack up lol another crack up especially when combined with montard lol never forget the great quotes like " matt daemon " and and "Smell my finger lol " while doing them in the best retard inpersonation lol and trying to chase the lamas for ness lol Razz.

Muntard = Rofl great bloke absoluteley gold great crack up with him and x and omg can he snore sounds like a chainsak lol Smile.

Mat = Could be a ass but was also funny wasnt there long tho lol. (ty for getting me 50 mill on gta sa Very Happy )

ryan = Good bloke but also wasnt there long lol.


Last edited by on Thu Jul 05, 2007 5:40 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
MuntarDrake
Member
avatar

Number of posts : 32
Registration date : 2007-06-12

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 5:34 pm

CHAINSAK FTW!!!!!
Back to top Go down
View user profile
Ness
Clan Leader
Clan Leader
avatar

Number of posts : 391
Age : 32
Location : Victoria Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 5:36 pm

lol no getting penalised for bad stuffs said about me. lol i loved the lan

_________________

If you're talking to another girl, make sure shes looking. When she is, stare into her eyes mouth the words "f**k you" and grab the other girls ass. Girls love competition.
Back to top Go down
View user profile
MajorKonig
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 166
Age : 30
Location : South Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 5:36 pm

lol montard Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Exodus
Member
avatar

Number of posts : 97
Age : 33
Location : who the fuck cares
Registration date : 2007-05-13

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 5:37 pm

sinepisation ftw Very Happy

Muntard snores because hes used to breathing with my bag in his mouth.

TEA BAG
Back to top Go down
View user profile
MuntarDrake
Member
avatar

Number of posts : 32
Registration date : 2007-06-12

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 5:38 pm

Mmmmm chocolate salty balls, so tasty
Back to top Go down
View user profile
Ness
Clan Leader
Clan Leader
avatar

Number of posts : 391
Age : 32
Location : Victoria Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 5:38 pm

MajorKonig wrote:
lol montard Very Happy

CHAINSACK IS THE NEW WORD!!!


what are you on? gimmie!!!!!

_________________

If you're talking to another girl, make sure shes looking. When she is, stare into her eyes mouth the words "f**k you" and grab the other girls ass. Girls love competition.
Back to top Go down
View user profile
Exodus
Member
avatar

Number of posts : 97
Age : 33
Location : who the fuck cares
Registration date : 2007-05-13

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 5:39 pm

well thats what we call a tim tam my friend
Back to top Go down
View user profile
Ness
Clan Leader
Clan Leader
avatar

Number of posts : 391
Age : 32
Location : Victoria Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 5:41 pm



katana had all the tim tams at the lan rofl and sitting next to muntard most of the lan aswell I LOL

_________________

If you're talking to another girl, make sure shes looking. When she is, stare into her eyes mouth the words "f**k you" and grab the other girls ass. Girls love competition.


Last edited by on Thu Jul 05, 2007 5:42 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
MajorKonig
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 166
Age : 30
Location : South Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 5:41 pm

Rok opinions all rofl k go and lotsa typos required rofl Razz.
Back to top Go down
View user profile
MuntarDrake
Member
avatar

Number of posts : 32
Registration date : 2007-06-12

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 5:47 pm

Back to top Go down
View user profile
MajorKonig
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 166
Age : 30
Location : South Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 5:49 pm

lol gold pic montard
Back to top Go down
View user profile
Ness
Clan Leader
Clan Leader
avatar

Number of posts : 391
Age : 32
Location : Victoria Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Thu Jul 05, 2007 5:51 pm

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA omg i cant breath

_________________

If you're talking to another girl, make sure shes looking. When she is, stare into her eyes mouth the words "f**k you" and grab the other girls ass. Girls love competition.
Back to top Go down
View user profile
Killer Rabbit
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 92
Age : 30
Location : Gawler SA
Registration date : 2007-05-02

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Fri Jul 06, 2007 3:53 am

My opinion

Konig = Konig is konig, theres no other person like him, need to rage less and just enjoy the momment

Ness = Pfft shes a women she doesnt count... nah good chick tho pretty weird and yet intruiging, i think when u feel like ur getting better get out of the house more and meet new people,i think that would realy benefit you.

Rabbit = i dont opinionate myself

Goosey = Hes the funnier version of konig

Katana = Needs to calm down when people have someting to say but yer sucked for u due to ur old man, hell be fine.

X = You are a funny cunt and can be obsessive, ur also wired half the time which really sux. HALLWAY

Muntard = HAHAHa hes a funny bastard and full of compassion, ur the equivelant of big ted

Mat = HAHA DICKMAN could be moody, if u got on the wrong side of him u would soon know about it. but nah glad to have met ya

ryan = down to earth knew ur shit and told us stupidly crazy japanese games, good to see you.




NEXT LAN SA
Back to top Go down
View user profile
Killer Rabbit
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 92
Age : 30
Location : Gawler SA
Registration date : 2007-05-02

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Fri Jul 06, 2007 3:58 am

now for the drive home, x thx bai
Back to top Go down
View user profile
Sticks
Member
avatar

Number of posts : 111
Age : 28
Location : @ my PC
Registration date : 2007-05-05

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Fri Jul 06, 2007 5:31 am

lol!
Back to top Go down
View user profile
djcarves
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 120
Age : 39
Location : Aldinga, South Australia
Registration date : 2007-05-10

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Fri Jul 06, 2007 5:44 am

You found my stash, ohh noes!!
Back to top Go down
View user profile http://www.stunited.net
Ness
Clan Leader
Clan Leader
avatar

Number of posts : 391
Age : 32
Location : Victoria Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Fri Jul 06, 2007 7:47 am

Smile

_________________

If you're talking to another girl, make sure shes looking. When she is, stare into her eyes mouth the words "f**k you" and grab the other girls ass. Girls love competition.
Back to top Go down
View user profile
Killer Rabbit
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 92
Age : 30
Location : Gawler SA
Registration date : 2007-05-02

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Fri Jul 06, 2007 7:58 am

im home. and need some maccas,

also due to NESS' poor hospitality ive lost 6 kgs
Back to top Go down
View user profile
Ness
Clan Leader
Clan Leader
avatar

Number of posts : 391
Age : 32
Location : Victoria Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Fri Jul 06, 2007 8:00 am

lies

_________________

If you're talking to another girl, make sure shes looking. When she is, stare into her eyes mouth the words "f**k you" and grab the other girls ass. Girls love competition.
Back to top Go down
View user profile
MajorKonig
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 166
Age : 30
Location : South Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Fri Jul 06, 2007 8:02 am

Quit youre winging melon head
Back to top Go down
View user profile
Ness
Clan Leader
Clan Leader
avatar

Number of posts : 391
Age : 32
Location : Victoria Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Fri Jul 06, 2007 8:07 am

Very Happy woot my changed saying has caught on

_________________

If you're talking to another girl, make sure shes looking. When she is, stare into her eyes mouth the words "f**k you" and grab the other girls ass. Girls love competition.
Back to top Go down
View user profile
MajorKonig
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 166
Age : 30
Location : South Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Fri Jul 06, 2007 8:08 am

rofl yea it has
Back to top Go down
View user profile
Killer Rabbit
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 92
Age : 30
Location : Gawler SA
Registration date : 2007-05-02

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Fri Jul 06, 2007 8:23 am

I need to piss in victoria DAMMIT!!!



YAY TAKEAWAY YUM



THe extreme machine is home..



Eclipse 6.5" Low profile speakers in the front...



Pioneer 6X9 280W speakers on the parcel shelf...



my Dick i mean deck

Back to top Go down
View user profile
forum admin now ness's
Admin
Admin


Number of posts : 264
Age : 32
Location : Australia
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Fri Jul 06, 2007 8:29 am

Ness wrote:
katana had all the tim tams at the lan

i got 2 bulk packs... dont for get i had the spam covered too <3 spam
Back to top Go down
View user profile http://nofeckingidea.editboard.com
MuntarDrake
Member
avatar

Number of posts : 32
Registration date : 2007-06-12

PostSubject: Re: NFI Lan in progress   Fri Jul 06, 2007 8:32 am

PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE

Mmmm Pizza Pie
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: NFI Lan in progress   

Back to top Go down
 
NFI Lan in progress
Back to top 
Page 3 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
No Fecking Idea. :: [NFi] DODS :: Welcome to [NFi] DODS-
Jump to: